Nejčastější dotazy

Co znamená v košíku volba Jsem ochoten počkat až do…?

Touto volbou nám říkáte, do kdy jste až ochotni počkat na pizzu. Pokud vám je tedy jedno, zda dostanete pizzu v 12:30 nebo v 13:00, vyberte z roletky čas 12:30, ale k tomu označte, že klidně počkáte až do 13:00.Tím zvýšíte pravděpdobnost, že budeme schopni vaší objednávce vyhovět, obzvláště v termínech kolem oběda, kdy máme objednávek opravdu hodně. Tato volba ale samozřejmě stále znamená, že byste pizzu dostali nejraději v 12:30.

Jak zaplatím online?

Platba online je velice jednoduchá – nejprve musíme ale objednávku schválit, tzn. po odeslání objednávky se vám neotevře platební brána, jako tomu bývá v e-shopech, ale čekejte prosím na schválení objednávky, které dorazí do několika málo minut e-mailem. Pokud objednávku schválíme, v tomto e-mailu bude i odkaz, kterým se dostanete na platební bránu Borgun, kde můžete již zaplatit. Pozor – pokud to nestihnete do 5 minut, systém objednávku automaticky zruší.

Co když chci udělat změnu v objednávce?

V tom případě prosím volejte na telefon 568 840 037. Na e-maily bohužel nejsme schopni reagovat, protože obsluha v pizzerii k e-mailu vůbec nemá přístup.

Proč mi vlastně objednávku zamítáte?

Není v tom nic osobního:) Je to určitě proto, že bohužel nemáme kapacitu na její vyřízení. Je to buď vytížeností našeho auta, nebo vytížeností našich pizzařů. Pokud jste měli zvolený dovoz, zkuste to třeba na osobní odběr. Určitě taky pomůže, pokud použijete možnost Jsem ochoten počkat až do…

Kam všude rozvážíte?

Po Třebíči dovážíme zdarma.  A to od cedule k ceduli. Ostatní obce v bezprostřední vzdálenosti od Třebíče jsou zpoplatěnené dle zón, které najdete ZDE. Systém do těchto zón zatím neumí spočítat cenu dopravy, proto Vám bude dopočítána obsluhou.